Zelf je facturen incasseren
met ons
Incasso-platform
Gratis en onbeperkte assistentie per telefoon, e-mail of via jouw eigen openstaandevorderingen omgeving of onze online kennisbank. Iedere werkdag en zelfs op zaterdag beschikbaar.

Gewaardeerd met een 8,9
Streven naarde beste service
Bij Openstaandevorderingen bieden we support zoals jij dat wilt: telefonisch, per e-mail, online of via onze uitgebreide kennisbank. Loop je tijdens het gebruik van onze software tegen vragen of problemen aan? Ons supportteam staat altijd voor je klaar. Na de implementatie kunnen jij en je collega’s onbeperkt en gratis contact opnemen met ons supportteam voor alle vragen over de functionaliteiten.
Of je nu belt, mailt, of direct vanuit de Openstaandevorderingen-omgeving contact opneemt, wij helpen je graag verder. Onze klantgerichte aanpak wordt hoog gewaardeerd, en voor extra gemak zijn we zelfs op zaterdag bereikbaar.
Uitgelicht
Onbeperkte functionele hulp
Ook bereikbaar op zaterdag
Uitgebreide kennisbank

Service management
Voor kleine configuratievragen, zoals het aanpassen van functionaliteiten of sjablonen, kun je gebruik maken van Openstaandevorderingen Service Management. Tegen een kleine vergoeding helpen we je op afstand of nemen we de inrichting volledig over. Zo bespaar je tijd en kosten van uitgebreide consultancy op locatie.
More questions for us?
Wij helpen je graag met al jouw vragen. Stuur ons een bericht via dit formulier en wij nemen direct contact met je op.
- Direct antwoord 100%